bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Caroline - 5 januari 2017 21:12

Sen vi kom hem från Lund i tisdags har Kristoffer varit ledig. Han går på sina helgpass imorgon klockan 18. Jag är verkligen super glad för dessa fina dagar ihop. Vi har fått så mycket gjort samtidigt som vi njutit av vintervädret. Idag tog vi min långpromenad ihop. Jag gjorde varmchoklad och tog med mig lussebullar som vi njöt av halvvägs på vår promenad. Vi pratade om livet, om tankar och funderingar.

Fick ett samtal från Simons psykolog när vi precis skulle gå ut. Vi pratade om vårt kommande möte med henne nästa vecka och om hennes besök på förskolan. Jag är så otroligt tacksam för att vi har lyckats träffa så otroligt bra, engagerade och kunniga personer som arbetar kring Simon. Stöttar och hjälper oss och som alltid finns där. Jag har ju inte haft så goda erfarenheter av vården när set gäller mig själv men när de gäller mina barn ska de alltid ha de bästa och jag kommer alltid strida för de om jag så behöver.

Ovido - Quiz & Flashcards