bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 5 juli 2018

Kreta levererar!!

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lova.

Simon har varit likt en fisk i vattnet. Badat konstant. De är förens nu i slutet av vistelsen som han värkar lite ?mätt? på de hela. Han säger att han saknar Emil och frågar när vi ska åka hem. Fullt normalt, vi längtar också masssssssor efter Emil.

Nu är det två hela dagar kvar att njuta på. Snart är det dags för middag och sen blir det nog lite yatzy på balkongen när vi nattat Simon. Så har våra kvällar sett ut, super mysigt. Hä kommer lite bilder.

Vi gjorde ett sandslott på stranden. Simon Kristoffer Caroline.

Påväg till poolen.

Prinsen redo för en dag vid poolen

Fina blommor på hotellet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 29 juni 2018 14:35

Snart bär de av, så himla skönt. Det ska bli så skönt och så kul att få ge Simon den här resan med bara mig och Kristoffer. Ge honom denna tid. Ska bli så mysigt. En underbar start på semestern. Jag fick en liten summa pengar från sjukhusets försäkri...

Skapa flashcards