bamsearmittandranamn

Alla inlägg under november 2013

Av Caroline - 30 november 2013 20:22

Fy fasiken vilken natt. Simon har varit ledsen och inte alls tillfreds. Jag har sovit ca 2 timmar så nu känner man sig riktigt trött. Kristoffer jobbade i natt så jag var ensam. Vi tror att de kan bero på att vi har mixtrat lite med hans mat. Ikväll återgår vi till samma mat och mängd som vi har givit honom tidigare och hoppas på att det blir bättre.

Ikväll unnar jag mig en ansiktsmask :)

Av Caroline - 29 november 2013 17:49

Av Caroline - 29 november 2013 11:56

Nu har vi bestämt att vi inte ska hetsa med all barnmat utan Simon ska få äta de han tycker är gott. Idag blev det banan och aprikos puré, de va inte fel :)

Idag har vi äntligen en dag vi bara är hemma, så skönt. Blir nog att baka lite lussebullar för min del. Jag älskar att baka, där får jag lite energi.

Av Caroline - 28 november 2013 22:50

Idag åt Simon en hel majskrok, jippi vad bi blev glada. Allt som den lillemannen vill ha i munnen och smaska på är super!!

Av Caroline - 28 november 2013 20:14

Av Caroline - 28 november 2013 12:46

De blev inget möte idag. Påvägen in till sjukhuset ringer läkaren och har fått akut förhinder. Givetvis finns det en förståelse från vår sidan men man kan inte låta bli att bli lite besviken ändå..vi som hade laddat upp inför det..

Påväg hem igen..

Av Caroline - 28 november 2013 07:49

Idag var det dags för möte med Simons läkare. Jag är lite nervös men de går nog bra. Tänk om man kunde veta hur allt kommer vara om ett halvår, va skönt de skulle vara. I alla fall i vår situation. Tänk om man kunde veta att allt blir bra om man gör si eller så. Tänk om man kunde få förklaringar på varför det är så här..

Av Caroline - 25 november 2013 20:27

Tack för en underbar helg. Det var jätte mysigt att träffa familj och släkt. Simon var super nöjd hela tiden. Han var så tillfreds att sitta i allas knän och prata lite. Nu väntar en vecka med möten och spruta. Vi kämpar på..

Ovido - Quiz & Flashcards