bamsearmittandranamn

Alla inlägg under augusti 2017

Av Caroline - 2 augusti 2017 10:14

Här har vi de kanon. Kände att jag länge har varit i behov av att komma hit och bara få va med dom. När ens tankar ränner och man känner sig osäker, lugnar dom mig bara med sin exsistens. När K jobbar mycket finns det mycket tid att tänka även om jag har barnen. Jag har alltid haft en otroligt tight relation med mina föräldrar vilket gör de svårt ibland när vi bor en bit ifrån varandra. Därför suger jag upp allt jag kan när jag är här.

Igår va vi iväg och fiskade och grillade i en sjö som ligger enbit ovanför Norrtälje. Tyvärr blev de ingen regnbåge men mycket tid med mamma och pappa, så jag är nöjd.

Senare idag kommer mina kusiner från pappas sida hit, ska bli jätte mysigt då vi inte ses så ofta. Min nästan jämngamla kusin har precis fått sin andra son så de ska bli så mysigt att träffa som. Super roligt intiativ.

Ovido - Quiz & Flashcards