bamsearmittandranamn

Alla inlägg under juli 2016

Av Caroline - 11 juli 2016 21:15

Nu har K haft semester i tre veckor. Tre veckor som vi har spenderat både i Linköping och i Sthlm. Semestern började i Sthlm, vi firade midsommar där. Midsommaren är något alldeles speciellt för mig. Då träffas hela min släkt, alla mina fina kusiner och deras barn. De är sån otrolig stämning och dagen är full av kärlek och massor av skratt.

Igår kom vi hem från en trip i Sthlm igen. Mina bröder och jag har delat upp sommaren hos mina föräldrar då vi nu alla har så stora familjer att vi inte får plats där samtidigt.
Fredagen spenderade vi på Skansen, K och Simon har aldrig varit där så de va populärt. Djuren va inte de mest intressanta utan alla karuseller :) Simon va så lycklig när han fick åka om och om igen.

På fredag ska vi åka till Astrid lindgrensvärld med farmor och farfar. De kommer bli jätte roligt då Simon är jätte intresserad av Pippi och Emil just nu. Hoppas bara vädret är med oss.

Imorgon ska vi åka och hämta våran gamla katt på katthemmet. Jag har fått mina föräldrar att ta hand om honom, ge honom en andra chans. Han har varit där nu i nästan ett halvår, känns inte rätt. Ska bli mysigt att vi träffa honom igen.

Här kommer lite bilder från sommaren:

Liten börjar bli stor

Stolt kille på karusellen på skansen

En tur på hästryggen :)

Morfar och Simon kör bilarna på Skansen

En båttur hos mormor och morfar

Glad midsommar!!

Ovido - Quiz & Flashcards