bamsearmittandranamn

Alla inlägg under februari 2015

Av Caroline - 27 februari 2015 20:45

De senaste dagarna har Simon haft otroligt fula utslag som vi tror är vattkoppor. Han har som tur är inte haft några problem av dom, visst är det konstigt?de borde klia så!

Av Caroline - 20 februari 2015 18:32

Då va de min tur att få influensa. Fy vad dåligt man kan må, va så länge sen jag hade hög feber. Så skönt att K har varit ledig idag så jag har kunnat kurera mig. Simon är de full rulle på :) de är så skönt att han inte har blivit sjuk. Här kommer en bild från här om dagen när vi va ute och gunga!

Av Caroline - 11 februari 2015 12:13

Åh vad jag älskar att baka. Så underbart, jag får så mkt energi av de. Simon är inte lika nöjd när mamma bakar. Lite nöjd kanske när han får smaka på smeten.

Från och med igår har vi ändrat lite på Simons rutiner. Han går upp 06.30 och går och lägger sig 19.00, förhoppningsvis vilar han en timme på dagen också men igår blev de bara 20 min. Han vägra längre.

Vilket härligt väder det har varit de senaste dagarna. Så underbart när solen kommer fram. Man blir så mkt gladare då och man nästan känner hur man tankas upp med ny energi.
När man är hemma så här mycket som jag är så tänker man otroligt mycket. Just nu funderar jag mycket på hösten och allt som ska hända då. Jag hoppas så innerligt att vi får den dagisplatsen vi har sökt. Usch skulle bli så ledsen annars. Vi har två dagis i de samhället vi bor i och de känns inte mer än rätt att vi som bor där ska ha rätt till en plats. Vi får se, håll tummarna. Vet att de är många som står på kö :(

Ovido - Quiz & Flashcards