bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 20 juni 2018

Underbar helg!

Av Caroline - 20 juni 2018 06:13

Förra helgen var toppen bra. Jag var ledig och var bjuden på en jätte trevlig sommarfest som min fina kollega hade arrangerat i sitt hem. Vi bada badkopp, sjöng karaoke, åt god mat och bara umgicks. Helt underbart. För en tid kunde jag koppla bort lite min onda arm. Sökte ju vårdcentralen för de och nu har jag även varit på massage. Försöker slappna av men är så jätte stel i mina muskler i axlar och rygg. Kanske är det de som gör att jag känner som jag gör. Jag vet inte men efter semestern borde de vara bättre.

Har även varit och besökt och fått besök av min kompis som har fått sitt första barn. Så himla mysigt. Att snussa på nyfödd bebis är bland de bästa som finns. De jag förlorade med mina barn får jag en liten dos av hennes. Menar inte att jag förlorade att snussa på mina barn men det var under väldigt jobbiga och fruktansvärda situationer då jag inte mådde så bra. Varken fysiskt eller psykiskt.

I förrgår och igår klippte sig grabbarna inför midsommar. De va jätte duktiga. Har tagit kort på Emil men inte Simon än, ska lägga upp på bloggen sen.

Idag är det min sista dag att arbeta innan lite midsommarledighet. Imorgon åker vi uppåt till mina föräldrar och vårt årliga midsommarfirande. Dock ser det inte ut som vi har vädret ned oss i år tyvärr. Detta betyder då att de oftast blir inställt de firandet vi brukar gå till och som Simon har längtat efter hela året. Så typiskt men de blir mysigt ändå såklart.

Ha nu en kanon fin dag!

Bad i badkoppen med fina Madde

Jag och goa Maria

Mina underbara kollegor

Min nyklippta sötnos

 
 
Ingen bild

E

20 juni 2018 20:37

Vilka fina bilder på fina tjejer❤️Åh nu önskar jag dig /er en härlig midsommar och hoppas ☀️Skiner på oss. Stor kram❣️Vad fin han blev i håret Emil!👦🏼

Caroline

20 juni 2018 21:24

Du ned min vän, massa kärlek till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards