bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Caroline - 3 januari 2017 15:16

Så skönt att äntligen komma hem. Har precis tagit ett bad och lagt på mig en ansiktsmask, så himla skönt. Kristoffer gick ut en promenad med barnen så nu är de bara jag hemma, skönt med lite tystnad ibland. Speciellt när man haft så mkt stoj och ljud runt sig i flera dagar. I natt sov Emil ännu sämre. Han vakna 01.30 och vägrade att somna om, han skulle krypa ur sängen hela tiden. I natt ska han sova i sin säng och där kommer han inte ifrån. Låter taskigt men det funkar inte med dessa dåliga rutiner. Man blir helt koko i huvudet. Jag har sovit 8 timmar på två dygn, de är riktigt illa. Men nu ska jag strax vila lite efter att jag tagit bort min mask.

Imorgon ska vi bara umgås hela familjen, ska bli jätte mysigt. På kvällen ska jag och Kristoffer ut och äta en bit mat och fira lite sent nyår ihop :) bättre sent än aldrig!

Tröttisar på tåget

Ovido - Quiz & Flashcards