bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Caroline - 30 augusti 2014 22:58

Nu va man hemma igen i Linköping, känns konstigt men också skönt. Ska bli skönt att bara få vara familjen, få en vardag samtidigt som man inte vill ha en vardag. Jag är fortfarande förkyld och Simon också.

Imorgon ska vi åka och handla mat, det är dags att fylla upp kylen lite. Älskar när man precis har varit och handlat och de är helt proppfullt med godsaker i kylen. Imorgon ska jag försöka lägga ut lite saker på blocket, hoppas jag får de sålt.

På måndag är det dags för mig att jobba. Jag kommer jobba varje måndag nu framöver, det ska bli skönt att komma bort lite och göra nått annat för ett tag. Lämna mammarollen för några timmar.
Innan jag börjar jobba ska vi till sjukhuset och väga Simon, hoppas de visar på en vikt uppåt.

Ovido - Quiz & Flashcards