bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Caroline - 21 augusti 2014 20:02

Idag har vi varit ute mycket. Simon älskar att dra skrindan men han älskar också grusgången som finns här ute på landet. Nu får man verkligen passa honom, allt ska in i munnen.

Min mamma passade på att rensa lite ogräs på tomten när vädret var så bra. Plötsligt ropade hon till, hon hade hittat ett djur under lite blad i rabatten. Jag och Simon va snabbt på plats och där under bladen låg den underbaraste lilla harunge jag har sett. Så underbart fin. Vi rörde den inte. Jag läste lite om harungar på nätet och tydligen kommer oftast mamman bara två ggr per dygn och diar ungen. Jag hoppas hon kommer nu när solen går ner och det blir mörkt. Hoppas det inte hänt henne nått.

Idag ringde vår dietist. Hon är så omtänksam och det är jag så otroligt tacksam för. Tack Lisa för att du tipsa mig om henne. Det känns genast lite ljusare när man har pratat med henne.

Sent på lördagkväll kommer pappa upp, som vi längtar efter honom!

Ser ni lilla Stampe bakom löven?

De va så blött i gräset så Simon fick pröva sina nya galonisar.

Ovido - Quiz & Flashcards