bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Caroline - 18 augusti 2014 22:15

Idag känner jag mig trött. Jag och pappa åkte en sväng till Norrtälje tillsammans, Simon blev hemma med mormor. Jag fick lite egentid, de behövs ibland. Tanka upp batterierna så man kan köra på ett tag till. De blev lite shopping, de mår jag bra av :) känner mig lite glad. När jag kom hem åt vi tillsammans och sedan tig vi en promenad. Det är därifrån mina kort i förra inlägget kommer ifrån. Det var riktigt skönt och jag kände mig en aning piggare efter min tripp med pappa till Norrtälje.

På lördag ska jag på bröllop, jag bara älskar bröllop. Den kärleken som finns i luften är magisk. Man kan inte annat än att vara glad. Simon ska vara hemma hos mormor och morfar. Jag har några dagar på mig att lära dom Simons matpump.

Imorgon kommer den blivande bruden hit och hälsar på :) mysigt!

Mormor och morfar och Simon, sist men inte minst vår hund Wilma

Älskar Er!

Av Caroline - 18 augusti 2014 20:05

Ovido - Quiz & Flashcards