bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Caroline - 22 augusti 2014 20:09

Visst blev det lite kantareller idag :) två och en halv liter. Simon var jätte duktig och satt snällt i selen på min rygg. Visst va de lite demonstrationer till en början från hans sida men så fort man började röra sig så lugnade han sig.

För att komma till våra kantarellställen behöver man åka båt. Skogen ligger nämligen på en annan ö. Så idag har vi både åkt båt och vandrat i skogen. Det känner ialf mamma i benen :)

De är tredje dagen i rad Simon kissar i pottan på morgonen. Han är så duktig.

Imorgon ska jag på bröllop, de ska bli väldigt mysigt. Jag ska nämligen till den kyrkan som mina föräldrar gifte sig i och som jag vill gifta mig i. Den är liten och ligger fint vid vattnet. Men imorgon är det inte min dag utan en vän till mig.

Imorgon kommer även pappa Kristoffer upp, ska bli så mysigt.

Av Caroline - 22 augusti 2014 10:29

Åhh så skönt, den lilla harungen va borta i morse. Hon kom säkert dit i skymningen och flyttade sin skatt. Min pappa såg har mamman på tomten i morse. Så underbart :)

Imorse kissade min stora kille på pottan igen. Har börjat sätta honom där varje morgon för att börja träna lite. Det är ju långt kvar tills dess att han är redo på riktigt men man kan ju alltid börja introducera lite.

Idag ska vi försöka ge oss ut i skogen lite och leta efter kantareller. Simon ska få sitta i ett sele på min rygg. Vi får se hur det går, han är ju inte riktigt van vid de.

Berättar senare om det blev något i våra korgar :)

Ovido - Quiz & Flashcards