bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Caroline - 19 augusti 2014 21:26

Har en liten fråga till er, är det något ni vill att jag skriver mer om?något ni undrar?har ni några frågor är det bara att fråga på!

Av Caroline - 19 augusti 2014 18:02

Simon var jätte orolig i natt och ville varken sova i sin säng eller min säng. Han kom aldrig till ro utan flängde fram och tillbaka i sängen. Efter mycket vyssande och vaggande somnade han men då va klockan 02.15 Jag fick nästan sätta upp två tandpetare i ögonen för att orkar vara vaken. Ikväll kommer nog både jag och Simon somna fort, hoppas jag ialf :)

Imorse satte jag Simon på pottan för första gången och gissa vad, han kissade :) så duktig.

Idag har vi haft besök, det va väldigt mysigt och alldeles för länge sen sist.

Min lilleman kämpar på :)

Ovido - Quiz & Flashcards