bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Caroline - 27 augusti 2014 16:08

Simon har blivit riktigt förkyld, de bara rinner och rinner i näsan. Han nyser och nyser. Men han har ingen feber. I går kväll vaknade han och vägrade ligga i sin säng, han ville vara nära och fick därför ligga i min säng. Jag trodde att han skulle bli lugnare då men icke, han rullade fram och tillbaka, satte sig upp i sängen och pratade med mig. Klockan 05.30 deckade både han och jag. Natten blev lång. Stackare han är så förkyld.

Idag blev de ingen potträning, kändes som om jag var mer död än levande när vi gick upp och Simon var inte på de bästa humöret heller. Efter frukosten tog vi en liten promenad för att få lite frisk luft, Simon fick då pröva hemstickade kläder från gammelmormor, helt underbara. Dom passar perfekt till hösten och vintern!

Ovido - Quiz & Flashcards