bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

Då var det dags!

Av Caroline - 31 mars 2016 20:52

Nu ska K åka till katthemmet med Sudden. Känns jätte jobbigt fastän jag vet att det blir bäst så, både för honom och oss. Han får inte längre den uppmärksamheten han behöver och blir då grinig på Simon och oss. De konstiga är att de känns som att han har blivit mycket lugnare de senaste dagarna eller så är det jag som hoppas på de. Känns som om han känner på sig att nått är på gång. Måste tro att han kommer få de mkt bättre. Som sagt även om de måste bli så här är det sjukt jobbigt, de är verkligen sina personligheter.

Nu har de åkt. Direkt när K tog fram hans bur hoppade han upp till mig i soffan och stryckte sig emot mig som om han återigen förstod vad som ska hända. När K skulle ta honom slängde han sig ner i soffan och lade sig ner. Usch så fruktansvärt jobbigt. Även om Simon har börjat förstå att han inte vill ha närhet alltid så har vi Emil som sen kommer börja krypa och va efter honom och då är vi där igen. Men måste få tycka att de är jobbigt, vi har ändå haft honom i 6 år. Hoppas att han får komma till ett hem på landet där han kan springa ut och in och bli bortskämd.

Ska gå och lägga mig strax och hoppas på att vakna upp med lite mer energi för nu känner jag mig lite förstörd!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards