bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 30 december 2016

Dagen innan nyår!

Av Caroline - 30 december 2016 20:25

Förstår verkligen inte alls att de är nyårsafton imorgon, känns så overkligt. Vet inte varför. De som känns mest tråkigt är att jag inte kan fira med min älskade sambo. Min sambo som jag har delat både tråkiga men också fantastiska saker med detta år. Jag hoppas nästa år bjuder på mer positiva och energifyllda upplevelser och händelser. Nästa år ska bli vårt år. De tror jag på!

Idag har vi varit inne och lekt men också ute. Jag och min brors sambo tog en tur till en galleria en bit ifrån dom. Hon hade lite ärenden att uträtta och jag såg de som en tid att hämta lite ny energi. Blev inget shoppande för min del, jätte konstigt :) brukar ju alltid bli en eller annan påse. Men oj vad människor de va i den gallerian, jag blev bara så stressad av alla människor som sprang fram och tillbaka. Allt för att fynda på rean. Kände mig faktiskt inte så desperat efter att hitta nått idag. Va bara skönt att få komma iväg lite.

Ikväll åt vi lite senare och nattningen av barnen blev lite försenat. Simon var väldigt orolig och ledsen när jag skulle natta. Han ville sova i som säng och han ville åka hem. Tror han känner att han har varit klart här och att han givetvis saknar pappa. Mamma och pappa är alltid mamma och pappa även om det finns andra som uppmärksammar och leker med honom.

Imorgon blir det en lugn dag som avslutas med trerättersmiddag och sen skaldjursfrossa på kvällen. Jag ska göra förrätten. De blir mysigt.

Emil har varit väldigt grinig några dagar nu och har inte varit speciellt matglad, tror de är någon tand på g faktiskt. Hoppas på de.

Vad ska ni göra på nyår?om ni vill får ni gärna dela med er av era planer.

Vi saknar dig älskling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards