bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 18 december 2016

Av Caroline - 18 december 2016 20:40

Glömde skriva att jag har mängder av barnkläder om någon skulle vara intresserad. Skriv då en kommentar :)

Av Caroline - 18 december 2016 20:37

Imorse vaknade jag upp med en riktig förkylning. Som tur va tog min fina sambo barnen så jag fick vila lite till. Så tacksam för de. Känns som jag tar varje chans jag får nu när det närmar sig att han ska börja jobba.

Simon sov återigen väldigt bra i natt och vi börjar tro att hans medecin gör susen. Så skönt för honom att få och kunna slappna av. Ibland när jag nattar honom kryper de i min kropp när jag ser hur han far fram och tillbaka i sängen och har svårt att komma till ro. Så kan de hålla på länge. Men nu tar de inte lång tid innan han lugnar ner sig. Fina fina Simon du förtjänar och sova bra för att orkar dagarna. Sen är jag otroligt tacksam att bara ta handbok ett barn på natten för det mesta. Slår ofta en knut på mig själv när jag vill ge allt av mig själv till båda på natten. Ofta när K jobbar natt sover både Emil och Simon i vår säng. Jag ligger i mitten mellan dom och de drar i mina armar och vill att jag ska krama och trösta dom. De som är skönt är att K börjar jobba tre dagspass i veckan. En bra början :)

Igår firade vi lilljul med K:s familj, barnen fick massor av fina julklappar. Ikväll har vi rensat i barnens rum så inte alla saker ligger framme samtidigt. Vi gör en sån ride ibland och tar ut i förrådet. Det är jätte viktigt för Simon men även för många andra barn att man har det så städar och strukturerat som möjligt annars blir det lätt för mkt.

Imorgon ska vi in till stan och lämna tillbaka Simons kedjetäcke till sjukhuset. Tyvärr kommer det dröja innan vi får det nya men detta som vi har nu är inte bra. Behöver vara tyngre. Sen ska vi inhandla lite saker inför jul. Jag ska köpa ny bh, de är nått man drar sig för. Man går och sliter på samma vanliga favvo bh:ar hela tiden och de får fruktansvärd ful grå färg fastän den är ren. Har hamnat i nått mellan läge. När jag fött barn hade man meloner och innan dess hade jag inga bröst nästan och nu har jag nått där mellan.

Nä nu måste jag ladda mina batterier innan den lägger av. Skriver mer ikväll och ni får gärna ställa frågor!!

Ovido - Quiz & Flashcards