bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 19 december 2016

Av Caroline - 19 december 2016 19:42

Idag har K och jag uträttat massor av ärenden. De har gått bra och Emil har varit jätte duktig, man märker på honom att han inte är van att vara ute och flänga och titta på folk. Han tyckte de va jätte roligt. En nöjd bebis gör handlingen lite lättare :)

Nu till den mindre roliga. När vi sitter och äter middag vid kl 17 ringer det på min mobil. De är en kvinna från sjukhuset som ringer, hon vill meddela mig vad de har kommit fram till i mitt ärende. Ingen vårdskada, ingen Lex Maria. Jag blev så så arg. De tråkiga var att den stackaren inte hade något med beslutet att göra utan hon skulle bara framföra de. Hon kunde inte svara på några frågor utan fick lyssna på min arga ton. Förstår inte hur dom tänker. Tycker absolut att jag har varit med om riktigt allvarliga saker. Hade jag inte skrikit så högt efter 30 timmar med smärta hade jag troligtvis fått blodförgiftning, men de är tydligt inte så allvarligt. De har gjort så många fel så jag blir så upprörd att de inte tar de här på allvar. Dom gör det inte lätt för mig att bara gå vidare.

Nä nu får jag sluta tänka på de här för idag ialf. Nu ska jag och K bara mysa i soffan för imorgon är det hans första arbetsdag på länge och jag roddar på här hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards