bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 27 december 2016

Av Caroline - 27 december 2016 23:03

Idag har varit en lugn dag. De senaste dagarna har jag känt mig så trött, vet inte varför. När jag har kunnat har jag försökt att vila men de känns inte som om de hjälper. Kristoffer tror att de är en trötthet som kommer ikapp mig. En trötthet dom man inte vilar bort på bara några timmar. De kanske stämmer.

Var ute och gick min runda idag igen. Är så himla skönt. Men idag gick jag själv. Emil va hos farmor och farfar och Simon på förskolan. De va skönt att bara få gå och lyssna på musik och bara vara. Få ta några djupa friska andetag och bara gå in i sig själv. När jag kom hem gick jag och hämta min skatt på förskolan. Sen gick vi hem och lekte prinsessa. Simon har kommit in i en klä ut sig fas. Han är så söt när han springer runt i klackskor och klänning. Man ser hur stolt han är och de verkligen strålar om honom. Man ser att han känner sig fin. Klänningen han prövade idag fick han i julklapp. Direkt när han fått på sig den sa han: mamma den här vill jag ha på dagis imorgon!sötisen.

Imorgon kommer mina föräldrar hit. Då ska vi packa lite vad vi ska ha med oss till Skåne. Så spännande det ska bli med lite äventyr med barnen!

Min stolta älskling

Solen va underbar idag!

Ovido - Quiz & Flashcards