bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Caroline - 12 januari 2014 23:34

Jag är så otroligt lycklig att jag har hittat mannen i mitt liv. Kristoffer och jag har verkligen vuxit ihop mer och mer för varje dag. När oväntade saker och ting händer i ens liv kommer prövningen. Vi har levt på varandra i 9 månader och vi har kämpat, gråtit och skrattat tillsammans. Vi fixar allt tillsammans. Tack finaste Kristoffer för att du är den du är. För att du alltid finns där och lyfter upp mig när allt känns så hopplöst. Jag är också så otroligt tacksam och lycklig för att Simon har en sån underbar och fin pappa. Tack älskling!!vi älskar dig!

Mina prinsar!

Av Caroline - 12 januari 2014 23:22

Idag kom det verkligen mkt snö här. Simon och jag tog en tur ut i snön ialf. De va inte lätt att dra vagnen, de hade inte varit så duktiga att skotta våra gator här på landet.

Ikväll har Simons näsa runnit en del och han har varit glansig på ögonen. Hoppas inte febern är påväg.

Tack svärmor för idag :)

Mina underbara skatter!

Ovido - Quiz & Flashcards