bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Caroline - 10 januari 2014 22:32

Idag har vi tagit tag i det som är mindre roligt att göra, städa. Jag plockade ut allt ur mina garderober och sortera ut de jag skulle ha kvar och det som jag ska spara till vår loppis som vi ska ha i vår. De blev en del. Innan jag blev gravid hade jag xs i både överdelar och underdelar, nu är det inte riktigt så längre :) en small i överdel och en medium i underdel :)
Så mkt fint rensade jag ut.

Simon vaknade vid 04.30 i natt och skulle inte somna om. Ögonen var stora som tefat och han bara skratta åt mig. Vi gick och lade oss ganska sent igår så jag hade endast sovit 4 timmar när Simon väckte mig. Tyvärr hade jag svårt att skratta högt tillbaka till Simon, de fick räcka med ett litet försiktigt leende så dags :)

Inatt jobbar Kristoffer. Det är alltid tråkigt när han åker, han är borta så länge. Det är de som är jobbigast. Efter jobbet vid 04.30 åker han hem till sina föräldrar som bor väldigt nära oss och sover där, så han får sova ostört några timmar. Sen vid 12 imorgon kommer han hem till oss. Vi längtar redan efter honom.

Imorgon ska jag försöka fortsätta städa lite. Vi får besök på em, de ska bli mysigt.

Imorse vaknade jag med en otrolig smärta i kroppen. De tog tid innan jag kom på att det måste vara massagen igår. Hade ont i höger handled också. Måste ha ansträngt den lite för mycket.

Igår pratade jag och Kristoffer om att vi ska pröva dra ner Simons sondmat snart. Kanske halvera hans mål, se om han blir lite mer sugen på bl.a puréer. Vi har aldrig prövat de utan vi har enbart dragit bort sonden helt. De är klart att det är svårt att få honom intresserad av mat när han hela tiden är mätt sen målet innan. Det ska bli spännande att se. Jag tror att det är bättre än att dra sonden helt. Jag vet då att han får i sig en ok mängd sondmat ändå även om han inte äter något själv och Simon slipper känna att jag stressar och pressar honom. Ja vi får se hur det går..

Ovido - Quiz & Flashcards