bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Caroline - 25 september 2013 20:55

Planterade lite nya blommor vid vår ytterdörr idag..

Av Caroline - 25 september 2013 15:54

Hans måltider går verkligen upp och ner, vissa går bra andra kräks han som en tok. Det verkar som att han blir förstoppad av sin nya mat. Simon är så känslig i sin lilla mage så han behöver bajsa mer regelbundet.

I måndags var vi uppe på sjukhuset och vägde Simon. Han hade gått upp 500 gram på 4 dagar. Det va en helt otroligt skön känsla. Vi trodde han skulle ha stått stilla eller endast gått upp lite eftersom han har kräkts en hel del de senaste dagarna. Jag hoppas verkligen han kommer klara den nya maten. De vore kanon eftersom den är så energitätt och förhoppningsvis får han fortsätta gå upp i vikt.

Nu har vi äntligen fått tid till barnkirurgen. Vi ska dit i oktober och prata om hans operation. Han sliter och drar i sin sond på dagarna, han är inte tillfreds med den alls. vilket man verkligen förstår. Så de kommer bli skönt för honom när den är på plats i magen istället. Men operation och sövning innebär alltid en risk. De skrämmer mig oerhört mycket när det handlar om den lilla människa som betyder allra mest för en.

Idag är det verkligen höst i luften. Dagarna är otroligt fina men jag gillar inte mörkret på kvällarna. Idag har jag och Simons farmor varit och köpt lite höstblommor/plantor som jag ska plantera idag. Det finns så mycket fint i trädgårdsbutikerna nu.

Imorgon ska jag få en överraskning av min älskade sambo. De är en tidig födelsedagspresent. Är så nyfiken. Nått händer kl 10.00 Berättar mer imorgon.

Den här fina fick han av farmor och farfar. Simon har alltid varit våran starka Bamse. En kämpe.

Tänk va tiden går. Det är jag så glad för. De här är det första kortet på Simon som K tog efter snittet. Den första bilden jag fick se av min son när jag inte kunde vara där vid hans sida.

Ovido - Quiz & Flashcards