bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Caroline - 4 september 2013 21:02

Tänk att vi förlovade oss för två år sedan, tiden går fort när man har de så mysigt tillsammans. Älskar dig. Du gör mig till den lyckligaste kvinnan på jorden!!

Av Caroline - 4 september 2013 17:35

Först var jag själv på vårdcentralen. Ibland får man verkligen ingen hjälp, man får vara sin egen läkare helt enkelt.

Sedan var vi, lilla familjen ute och åt en lunch på ett värdshus i stan. De va jätte mysigt. De blev kålpudding med potatis och brunsås för mig. Riktigt smaskigt.

Efter lunchen var vi på läkarbesök med Simon. Han hade gått upp bra i vikt nu, så skönt. Vi pratade lite om sonden, men vi bestämde inget just nu angående det. Läkarna ville diskutera lite om de först samt andra eventuella alternativ man vill pröva först. Simon bjöd på ett strålande humör när vi kom upp på avdelningen och gav sköterskorna ett brett leende.

Nu är vi hemma och har precis avslutat ett mål. Simon sussar skönt i min famn. I natt var han vaken väldigt mycket, han tampades med mycket refluxer (uppstötningar) så nu är han trött. Hoppas hela familjen får sova i natt : )

Av Caroline - 4 september 2013 16:41

Tänk vad glad man blir av lite katrinplommonpuré!!

Mmmmmm...

Finns det mer??

Jag är så nöjd!!

Ovido - Quiz & Flashcards