bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Sitter på nålar...

Av Caroline - 19 september 2013 21:11

Nu är vi inne på andra målet med den nya maten, vi sitter på nålar. Vad ska hända?får han behålla maten eller ej?
Vi håller alla tummar. Om de finns några högre makter ber jag åt dom nu. Låt de gå bra, Simon behöver de. Låt de gå Simons väg.

Hjärtat bultar, jag är rädd. Rädd att det ska bli som förra måltiden. Hela måltiden sov Simon sen efter ett tag vaknar han och kräks. De är rena strålen som kommer ut. Han skriker. Vem skulle inte göra de av att kräkas likt en vattenslangs stråle. Vakna av att man måste kräkas, fy fasiken vilken känsla.

Jag orkar inte med allt prövande och prövande längre. Simon är ingen försökskanin och han har utstått tillräckligt sen han kom till livet. Ibland är livet inte rättvist så är det bara. De har vi nog alla känt någongång.

Nu återstår det att se hur det går..snart har han ätit sitt andra mål...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards