bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Ännu ett bra dygn utan kräkningar och idag fyller vår lilla sötnos 5 månader!!grattis älskade Simon!

Av Caroline - 29 augusti 2013 12:57

Gud så skönt att Simon har sluppit alla kräkningar även detta dygn. Vi hoppas verkligen att vi har fått ett svar nu. Vi tror att Simon har gått upp lite i vikt också, de är kanon. Nästa torsdag är det dags för ett läkarbesök, då måste vi ta i tu med lite andra saker. Vid varje måltid Simon får snuttar han endast ca 30 ml av sina 100 ml, det är exakt samma sak varje gång. Man undrar så varför. Vad är det som gör att han inte vill ta flaskan. Tänk om han kunde prata då hade vi kanske blivit lite klokare ; )

Idag är det dags att åka till stan för att fixa lite saker. Simon älskar att åka bil så det är toppen. Vädret är inte speciellt bra idag men jag tycker det är skönt när det inte är 30 grader och stor sol. Man kanske tycker så nu när man är småbarnsförälder.

Grattis igen lillplutt på din 5 månaders dag!!!

 
 
Ingen bild

Charlotte

29 augusti 2013 21:43

GRATTIS Simon! Så stor du har blivit!!

 
Ingen bild

Ing-Marie

30 augusti 2013 10:42

Grattis Simon i efterskott. Vi saknar dig i Västervik Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards