bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Caroline - 20 augusti 2013 14:30

De är så skönt med en promenad!

Av Caroline - 20 augusti 2013 11:06

Simon hade gått upp 200 gram på en vecka så det va helt underbart. Trots sina kräkningar, något verkar stanna kvar ialf. Vilken härlig start på dagen!!

Av Caroline - 20 augusti 2013 06:27

I natt var det min natt. K och jag har bestämt att vi ska ta en natt var. Eftersom sömnbristen är så stor känner vi att det är lyx att få sova en hel natt. Det är ändå på nattens timmar man sover som allra bäst. Just nu ligger K i vårt gästrum och sover sött. De är kanon att ha ett extra rum, då finns det ingen risk att han störs av mig och Simon. I natt har Simon snuttat väldigt dåligt på flaskan, han har verkat så trött. Idag kommer LAH och väger vår lilla sötnos, jag hoppas jag slipper bli så där besviken som förra gången. Det skulle vara konstigt tycker jag om han inte hade gått upp så mycket nu när vi höjt hans dygnsranson. Iof så kräks han en del nu, magsäcken har inte riktigt töjt sig ännu. Tycker så synd om lilleman varje gång han kräks, man vet ju själv hur jobbigt det är att spy. De är fasiken bland de värsta jag vet.

Skriver igen lite senare idag och berättar hur det gick med vikten..

Simon och kag fick besök i sängen av vår katt Sudden.

Ovido - Quiz & Flashcards