bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

Läkarbesök..

Av Caroline - 26 augusti 2013 20:02

LAH ringde upp på förmiddagen, vi hade fått en läkartid till en av Simons ansvariga läkare. När vi kom dit vägde en av sjuksköterskorna Simon och det var som jag trodde, Simon hade inte gått upp ett endaste gram på en vecka. De oroade mig, vad kan det vara med hans lilla mage. Nu var det dags att träffa läkaren. Innan vi åkte hemifrån hade jag bestämt mig för att jag inte tänkte åka hem igen förens vi fick veta hur det tänkte gå vidare med de här. Man vill inte höra, det kan vara de och de och de. Man vill bara höra: så här går gör vi nu. Och vi fick det svar vi ville...

Imorgon har Simon fått en tid till ultraljud av sin mage. Man vill utesluta att han har för trång magmun och andra tillstånd. Vi fick även en ny ersättning med oss hem som inte innehåller komjölks protein. Nu hoppas vi få svar på vad de här kan vara snart. Simon har inte direkt något hull att ta av utan han behöver verkligen all näring han kan få.

Hoppas vår lilla kille blir bra snart, man tycker så synd om honom..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards