bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Torsdag 15/8-13

Av Caroline - 15 augusti 2013 10:47

Idag blir det en lugn dag för oss. Vi ska ta en tur med bilen till ett bra promenadområde, nu är det dags att få upp kondisen igen. Jag vill inte gå ner för mycket för jag trivs med dom kg jag har gått upp i och med graviditeten. Nu har man äntligen lite att ta av. Har alltid haft svårigheter att gå upp i vikt så därför känns det här riktigt bra. Vissa tycker inte att det är något att klaga om när man har svårt att gå upp i vikt men det är helt okej att klaga över att det är så svårt att gå ner, det tycker jag är märkligt. Jag hoppas inte Simon har ärvt mina gener när det gäller vikt, för han behöver verkligen gå upp i vikt.

Det är så otroligt kul att se hur Simon hela tiden utvecklas. Han små händer börjar få sina gropar, en tubbelhaka syns då och då. Det är så underbart. Våran underbara sjuksköterska C har alltid sagt att Simon är otroligt fin på att kommunicera, det är något han verkligen visar varje dag. Jag ska lägga upp lite bilder ifrån i morse. Simon tittar stort i kameran när man pratar med honom. Jag är så glad och lycklig att Simon mår så bra som han gör. Varje dag känner jag en stor tacksamhet till alla som vårdat Simon och stöttat oss. Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg är man så glad att man lever i Sverige. I USA hade vi inte haft råd med Simons vård, hans flygresa till en annan stad för operation hade aldrig kunnat genomföras. Vår son hade kanske inte överlevt, så tack för att vi bor i Sverige.

Den 29/8 blir Simon 5 månader, det är känns helt overkligt. Vår lilla pojke blir stor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards