bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Tack för idag!

Av Caroline - 14 augusti 2013 18:28

Idag har det varit en riktigt bra dag för hela familjen. Vi har haft besök av en helt underbar sjuksköterska som jobbar på sjukhuset, hon har under våran tid på sjukhuset gjort observationer av Simon. Ett stort och väldigt betydelsefullt arbete för oss. Ett arbete som har hjälp oss oerhört mycket. Om du läser detta vill jag återigen tacka för allt du har gjort för oss, vi kan aldrig tacka dig nog. Du kommer alltid betyda något speciellt för oss.


Idag har Simon haft en otroligt bra snutt-dag på flaskan. Man blir så otroligt glad, hoppas de håller i sig.


Här kommer lite bilder på vår prins, både nya och gamla:


                   

 
 
Ingen bild

Charlotte

15 augusti 2013 09:32

Tack själva! Jag hade också en väldigt trevlig dag! Och åter tack för att ni så generöst släppt in mig och låtit mig ta del av livet som nybliven familj, det har varit en lärorik resa för mig.
Toppen att Simon ätit bra, han kanske gillar när vi sitter och pratar;)! Ängeln står på vårat piano, den är verkligen jättefin! Jag blev så oerhört glad för den! Stor kram!

Caroline

15 augusti 2013 10:53

Det är vi som är lyckligt lottade som har fått träffa dig!!att just Du valde att göra ett arbete om våran son. Simon har inte börjat så bra idag med flaskan men det går ju upp och ner såklart. Va kul att höra att du hittade en fin plats till den. Som jag sa igår ska du titta på den när du känner att allt känns tungt och minnas oss. Du kommer alltid att vara vår ängel. Kram till dig

 
Ingen bild

Charlotte

15 augusti 2013 09:34

Vilka otroligt fina bilder!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards