bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 19 mars 2018

Av Caroline - 19 mars 2018 20:56

Känner mig lite låg idag, vet inte riktigt varför. Kändes bra idag hos läkaren samtidigt som det är jobbigt, ingen vill ju må dåligt. Sen tänker jag på utbildningen imorgon, det är ju super bra men jag vet även att de drar upp massa känslor också. Det blir bra.

Kvällen har varit lugnt här hemma. Kristoffer jobbar kväll. Simon och jag har spelat spel och Emil har kollat tv. Ingen av barnen ville dock äta middag ikväll, de är ovanligt så jag hoppas inte att de håller på att bli sjuka. Vi tar en dag i taget.

Skriver mer imorgon om utbildningen. Jobbar kväll imorgon så skriver när jag kommer hem :)

Simon dokumenterar sina poäng

Av Caroline - 19 mars 2018 11:38

Idag var det dags, läkarbesök med min onda mage. Läkaren tig några prover och har remitterat mig för att göra en gastroskopi. För er som inte vet vad det är så går man ner med en slang via munnen för att titta på magmunnen och slemhinnorna. Har gjort det tidigare och det är inge vidare men nu måste jag göra det eftersom de har blivit så stort problem för mig i vardagen.

Ikväll jobbar Kristoffer och barnen och jag ska rodda lite här hemma. Emil är hos farfar lite idag då de återigen går magsjuka på Emils förskola, suck.

Nu ska jag passa på att vila lite, skriver mer senare.

Trött mamma, sambo och Caroline

Ovido - Quiz & Flashcards