bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 15 mars 2018

Av Caroline - 15 mars 2018 10:42

Idag var det dags att ta tag i sina problem istället för att gå runt och klaga. Jag ringde vårdcentralen och bokade in ett läkarbesök, känner att jag troligtvis behöver lite hjälp av en dietist för att få lite råd och rätt upplägg för mig. Känner mig svagare än på mycket länge just nu och känner att små motgångar tar jätte hårt på mig. Kanske även har brister i kroppen som jag vill kolla upp.

Givetvis tar magsjuka väldigt hårt på alla men om man redan är underviktig innan blir det inte lättare. Nä nu är det dags att förändra. Fick en tid nästa vecka, så de blir jätte bra.

Idag jobbar jag ett kort pass för att sedan gå på handelsgalan här i Linköping. Det ska bli trevligt. Ska försöka vila mkt innan det är dags att gå till bussen.

Barnen mår bra och det gör mig så otroligt glad. De hjälper en att få lite energi.

Med lite smink och fix kan alla se ut att må prima ballerina!

Igår åkte mina solglasögon på, så underbart att vi går mot den tiden nu.

Simon provar gärna mina gamla glasögon

Prinsessdricka beställd!

Ovido - Quiz & Flashcards