bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 3 mars 2018

Av Caroline - 3 mars 2018 05:53

Fy fasiken vad trött jag är idag. Kristoffer jobbade 18-04 i natt för att sedan gå på ett kvällspass idag. Nu sover han hos sina föräldrar. Såna här dagar är jag så avundsjuk på honom, just att få möjlighet att ladda upp innan att få jobba. I natt har jag sovit 3 timmar och 15 min och ska jobba hela dagen idag. De senaste dagarna har jag haft stegräknare på mig på jobbet för att se hur mycket jag går och jag kommer upp i 13.000 steg under ett arbetspass, helt otroligt.

Emil sover väldigt oroligt just nu. Börjar väldigt tidigt på kvällen och fortsätter större delen av natten. Är väl nån utvecklingsfas, som vanligt men usch vad jag tycker de är jobbigt.

Jag får lite panik i mig själv när de blir så här, men jag ska bita ihop, de har jag gjort förr och de är så jag fungerar som person.

Ovido - Quiz & Flashcards