bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 18 mars 2018

Av Caroline - 18 mars 2018 08:55

Den här helgen jobbar jag för fullt. Igår var det en fantastiskt rolig dag med många glada kunder som ville köpa en ny vår garderob hos oss. Många passade på att köpa vårjacka, dom bara springer iväg. Man får passa på om man vill ha sin favorit till våren!
Jag hoppas att även idag blir en toppen dag. Vädret finns med oss även om det är väldigt kallt ute, men man blir så glad av solen.

Igår firade vi svärfar. Mysigt att ses och äta god mat tillsammans.

Efter jobbet idag blir det lugnt för min del. Imorgon har jag ledig dag och då ska jag till läkaren. På tisdag ska jag och Kristoffer på en adhd utbildning med andra föräldrar. Det ska bli väldigt givande samtidigt som det är jobbigt. Mycket känslor och tankar om framtiden kommer nog dyka upp. Jag är ju en fena på att se framåt så mycket hela tiden och sämre på att leva här och nu. De måste bli en bättring.

I onsdags var jag och mina fina kollegor Jenny och Karin på handelsgalan här. Det var jätte kul att se på alla människor och dansa. Boris René var där och sjöng och jag kunde inte motstå att gå fram och lägga en arm om honom. Man lever ju bara en gång :)

Idag åker solbrillorna på!

Ovido - Quiz & Flashcards