bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 19 juni 2017

Nått jag ska sluta med är...

Av Caroline - 19 juni 2017 10:26

att höra av mig till folk som inte ger mig nått. Sluta höra av mig till personer som aldrig hör av sig spontant till mig. Sluta höra av mig till personer som man får en känsla av att de inte finns äkta vänskap mellan.

De finns vissa i mitt liv som aldrig hör av sig spontant. Och då menar jag både via sms eller telefon. Jag förstår att alla är upptagna med sitt liv och de är jag också men jag känner att man måste prioritera dom man tycker om också. Som sagt ett spontansms måste man ha tid med, annars är personen ifråga inte så viktig tycker jag. Man kan inte bara höra av sig om man hört att nått inträffat.

Jag har mer och mer slutat höra av mig, jag har tröttnat. Det var som en annan kompis sa till mig, hon är alltid den som håller i trådarna jämt och det känns som många tar för givet att hon alltid skall göra de. Bara för att hon är så som person. De är fult tycker jag. Visst de blir alltid bra när hon fixar men det kan ju vara skönt för henne någon gång att få slappna av.

Därför har jag få vänner men nära vänner. Har så många vänner som jag känner att jag har tid att ta hand om. Vänner som vet att man inte behöver höra av sig varje dag, man finns där när som men som ändå kan höra av sig spontant och fråga, hur när du idag?

 
 
Miah

Miah

27 juli 2017 22:26

Känner igen den känslan.
Har själv mött sånt i mitt liv.
Varm kram till dig<3

http://miah.bloggplatsen.se

Caroline

29 juli 2017 20:37

Tack snälla för din kommentar. Uppskattas verkligen.
Kram till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards