bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 18 juni 2017

Av Caroline - 18 juni 2017 21:58

Vädret har visat sig från sin bästa sida idag, sol och sol. Oj vad allt känns mycket lättare då. Trots att K jobbar. Min magvärk har varit något bättre idag men inte helt borta tyvärr.
Idag har Simon lekt hos farmor och farfar hela dagen och jag och Emil har umgåtts. På eftermiddagen fick vi besök av en mycket nära vän till mig. Blir så glad när man får ett sms med en fråga om hon kan komma förbi, blir så glad att hon tänkte på mig. Är så härligt att bara få prata och vara i trädgården. Hon ger mig så mycket energi.
Idag har Emil och jag gått väldigt mycket, gick två långa promenader idag. De va jätte skönt, mår så bra av att röra mig. Imorgon ska jag in till stan, berättar mer om de imorgon!

Av Caroline - 18 juni 2017 09:16

Usch vad jag lider av magkatarr från och till. De är så otroligt jobbigt. Ibland kommer de smygande och ibland slår de bara till. Den smärtan är så jobbig att de tar så ofantligt mycket på min energi. Är helt slut efter att ha haft så hör några dagar. Vet inte alltid vad de är som utlöser detta. Oftast kommer de när k jobbar mycket och nu tänker jag även en hel del på hösten och vad bup ska säga r de ringer. Tankarna går även till funderingar kring försäkringsbolaget löf som vi fortfarande väntar beslut om angående de som hände mig vid förlossningen med Emil. Ja ni de är kanske inte konstigt att man har magkatarr...
Man har svårt att stoppa tankarna ibland!!

Ovido - Quiz & Flashcards