bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Caroline - 6 juni 2017 19:33

Att få njuta av solen och värmen är så underbart. Jag blir så glad varje dag vi vaknar upp till fint väder, allt blir mycket lättare då även om vissa saker ändå inte blir lättare men ni förstår nog vad jag menar. Tydligen ska de komma in ett regnväder nu men de gör gott för våra växter. Jag försöker se ljuset i de hela :)

Idag har Simon varit hos farmor och farfar och Emil och jag har gått promenad och hängt i trädgården. Märker jätte tydligt att Emil är så redo för förskolan nu, han är så trött på mig och att hänga hemma. Han behöver mer utbyte av barn. De blir kanon för honom även om jag givetvis kommer sakna lilleman på dagarna sen. Den här föräldraledigheten har gått så himla fort denna gång, kanske för att jag fokuserat ganska mkt på Simon och allt kring honom också.

I helgen är vi lediga ihop, ska bli så mysigt. Nu är det inte långt kvar innan K och jag åker utomlands, själva. De är nått vi båda behöver. Jag känner mig jätte trygg med de då jag vet att barnen är hos våra föräldrar. De klarar de så bra. Men visst kommer man sakna dom.

Ovido - Quiz & Flashcards