bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 9 juni 2017

Av Caroline - 9 juni 2017 06:36

I natt har jag sovit jätte oroligt, drömt jätte mycket saker. Har de senaste dagarna haft svårt att somna trots att jag varit super trött. Varje gång jag ska sova dyker de upp massa tankar i huvudet som jag inte kan sätta stopp för. Jätte jätte jobbigt.

Igår va en riktig regndag men de satte inte stopp för mig och barnen. Vi va ute och lekte efter förskolan och Emil plaskade i varje pöl. Ni ska få se lite härliga bilder från igår.

Idag ska vi åka till sjukgymnasten nu på morgonen och sen ska vi rocka loss på Leos lekland. Farfar ska följa med och leka lite. Ikväll blir de lugnt, mysa med familjen och njuta av att krisroffer är ledig!

Ha en trevlig fredag, skriver senare hur de gick hos sjukgymnasten!

Ovido - Quiz & Flashcards