bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 22 april 2016

Av Caroline - 22 april 2016 21:43

Idag fick vi besök av en fin vän till familjen. De va så himla mysigt att träffa henne, de va så länge sen sist nu. Vi fikade och pratade massor, tiden gick så fort. Vi hade så mycket att prata om. Längtar tills vi ses igen, hon kommer alltid ha en speciell plats i våra hjärtan.

På eftermiddagen åkte K in till stan och gick på massage under tiden myste jag och Emil hemma. Emil har varit väldigt grinig den senaste tiden, inget har varit riktigt bra. Men efter en rejäl bajs idag vände det, han va så himla böjd efter. Tyckte så synd om honom som hade kämpat med de så många dagar. Men äntligen fick han ut de. Lägger ut en bild på honom strax efter blöjbytet.

När K kom hem hade jag och Emil precis varit och hämtar Simon på dagis. Vi lekte ute i trädgården. K hade överraskat med att köpa kött som vi skulle premiär grilla, super trevligt. Och det blev jätte gott. Jag har även hunnit gå min runda idag och även igår, så de känns jätte bra.

Nu har K precis åkt till jobbet, han jobbar natt nu. Bredvid mig i sängen ligger Emil och sover och Simon ligger än så länge i sin säng, vi får väl se hur de blir :)

Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards