bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Caroline - 23 februari 2017 12:04

Idag känner jag mig pyttelite bättre men vågar knappt säga de då jag vaknade upp i natt och knappt kunde svälja. De är ena sidan som gör ont. Googlade lite och fick fram halsböld, lät inte så roligt men mycket stämde in. Efter lite smärtstillande somnade jag äntligen in och vaknade av att min stora prins stormade in i sovrummet. Han kommer alltid in till oss någon gång under natten, de börjar bli trångt i vår säng nu :) Simon är ju inte så liten längre. I natt sov Emil i sin säng fast vi sprang nog in 20 gånger och stoppa in nappen igen. I natt hade vi även besök av vår katt Sudden som kamperade ihop med oss, gärna uppe vid ens huvud.

De senaste nätterna har jag drömt så himla mycket mardrömmar. De är mycket saker som man ska bearbeta i sömnen. Tyvärr är man så trött då när man vaknar. Som tur är har K varit hemma två dagar och hjälpt mig ta hans om Emil, hade inte klarat de själv när man inte känner sig kry. Har behövt ta hand om mig själv lite. Matlusten har inte varit på topp de här dagarna så jag har tyvärr gått ner lite mer i vikt vilket inte är bra. Vill inte gå ner mer nu, utan bara hålla min vikt. När jag va uppe i Sthlm på besök hos mina föräldrar åt jag som bara den men ändå gick jag ner, tror inte min kropp var mottaglig att gå upp i vikt utan jobbade med de virus eller va de nu är som är på besök i min kropp. Ser fram emot helgen och äta massa massa gott!

Något annat som jag tänker mycket på, är vårt ärende som vi har hos Löf. Undra när vi får vårt beslut?vad kommer de stå?kommer jag bli ledsen och besviken?kommer de kännas som en lättnad?många frågor rullar runt i huvudet. Försöker att inte fokusera på dom men ibland är det svårt. De är en viktig sak för mig som person. En upperättelse och bekräftelse på vad jag faktiskt varit med om. Inget i brevlådan idag men kanske imorgon??

I natt ska K jobba och Simon ska sova hos farmor och farfar. Imorgon ska K på jobbfest och åker direkt när han vaknat kl 13.00 De blir roligt för honom, inte så ofta de är fester med jobbet då är de viktigt att man går. Roligt att komma ut lite och bara få vara Kristoffer också, inte bara pappa och sambo.

Nä nu är det dags för lite lunch, skriver snart igen!här lyser solen, hoppas den gör de hos er också. Då får man lite hopp om våren även om de är ganska kallt :) de är ljusare ialf och de mår man bra av.

Trött efter veckor med baciller i kroppen. Nu räcker det!

Ovido - Quiz & Flashcards