bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Caroline - 13 februari 2017 21:42

Ikväll har jag och tjejerna varit och tittat på Mr Grey :) en riktig tjejfilm, eller kanske inte. De är ju olika. Jag och K va faktiskt och såg den första ihop. Va kul att gå på bio, de va så länge sen nu.

Idag har Simon äntligen fått vara på dagis. Som han har längtat, de blev två hela veckor här hemma. Nu hoppas vi att de dröjer tills nästa bacilluska flyttar in till oss.
Efter dagis va det dags att åka till sjukhuset och hämta ett nytt tyngdtäcke, ska bli spännande att se hur de funkar. Förra gav ju inget resultat pga de va så lätt. Man får ge de lite tid.

Imorgon åker jag och Emil till mina föräldrar, eventuellt kommer min mormor också vara där. Ska bli så mysigt att få träffa henne. Blir alltid så långt mellan gångerna. Ska bli mysigt att få träffa mamma och pappa också såklart.

Hittade ett par gamla/nya skor i förrådet. Sånt blir man lite glad för :)

Min favvo lunch :) på bästa stället i Linköping!

Ovido - Quiz & Flashcards