bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Caroline - 5 februari 2017 23:23

Nu va de min tur att bli sjuk. Fy vad jag inte känner mig bra. Har en längre tid gått och haft lite ont i kroppen men inget har brutit ut. Men i lördags va de klippt, på kvällen satt jag och grät i soffan av smärta. Hade så fruktansvärt ont i kroppen och halsen. Hade då 39,3 i feber. Känns nästan som man ska dö då. Min smärttröskel är ändå väldigt hög med allt jag varit med om. Helgen har jag kämpat med att försöka vila och äta febernedsättande. Men inget har blivit bättre. Fick i mig ett ägg ikväll men de va svårt. Imorgon ska Kristoffer skriva ett prov på jobbet som han måste göra. Fick lite smått panik ikväll då jag insåg att jag skulle ta hand om en trotsig fyraåring som behandlas med antibiotika samtidigt som jag ska ta hand om min ettåring också när jag mår så här. Känns otroligt tungt men K skulle se vad hans lärare sa när han kom till jobbet. Fick lite panik när jag känner att jag har så ont och egentligen bara vill krypa ner i sängen och kurera mig. Nu ligger jag i sängen och har svårt att somna, tabletterna har börjat värka men jag har ändå ont. Måste försöka sova lite så jag orkar med imorgon. Tror tyvärr jag har fått halsfluss, båda mina halsmandlar har en beläggning. Vi får se. Vilken soppa. Jag hoppas ingen blivit smittad av mig ialf. Nu vill vi inte ha några fler sjukdomar. Simon hade ju lunginflammation och Emil otroligt hostig och feber och K likadan. Nu får de räcka....

Ovido - Quiz & Flashcards