bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Caroline - 28 juli 2014 21:03

Jag vet inte hur många ggr Simon har kräkts idag men det är många. Nu sista målet på kvällen va det dags igen. Hela han och hela mig, stackars älskade Simon. Nu måste du kurera dig. .

En blöt handduk kan vara svalkande!

Av Caroline - 28 juli 2014 20:31

För ett tag sedan berättade jag att jag hade mailat till en chef på sjukhuset där Simon och vi låg. Jag fick snabbt mail tillbaka att hon skulle skucka vidare mitt mail till rätt person och att hon inom kort skulle höra av sig. Och så blev de.

Inom några dagar hörde hon av sig till mig via mail och jag berättade lite av vår resa för henne. Hon blev mycket upprörd över de hon fick veta och ville att vi antingen skulle höras via telefon eller ses. De fick jag bestämma. Det var ett enkelt beslut, givetvis vill jag ses och titta den chefen i ögonen när jag berättar om min/vår upplevelse av hennes avdelning.

Det känns som en för viktig sak för mig för att ta på telefon, de handlar om vårt liv.

Jag skulle kunna tänka mig att föreläsa för ex sjukhuspersonal om hur det är att få ett barn så förtidigt. Hur viktigt det är med deras bemötande och proffessionalitet när man är i ett sånt utsatt läge.

jag upplevde så mycket tråkigt på en avdelning jag låg på att jag nästan inte kan tänka mig att ligga där igenom om vi skulle få ett syskon till Simon. De måste bli dn ändring där. Det ska jag försöka få fram på mitt möte. Ingen ska bli bemött på de sättet.

Av Caroline - 28 juli 2014 19:54

Av Caroline - 28 juli 2014 19:51

Ikväll hade Simon 39,2 i feber, stackare. Men någongång måste ju även han bli sjuk, man tycker bara så otroligt synd om sitt lilla hjärta. Han har haft tur och klarat sig bra från förkylningar tidigare.

Igår va jag ute och fiskade med några i min familj. Simon va hemma med sin mormor och pappa. Vi verkligen älskar att fiska. Vi fick massor av abborrar och av den stora sorten :) hur underbart är det inte att sitta i en båt på ett spegelblankt vatten och låta solen sakta går ner bakom träden och meta. Vad brukar man säga: tålamod är fiskarens bästa vän :) älskar havet, de får mig att koppla av.

Imorgon hoppas jag Simon mår bättre och får vara sig själv igen. De är extra jobbigt när det är så varmt ute.

Ha en super trevlig kväll!!

Av Caroline - 28 juli 2014 15:12

Idag har Simon lite feber, man märker att han känner dig hängig. Jag har givit honom extra mycket vatten. Han äter ännu sämre idag och kräks lite mer, men det är ju förståeligt.

Stackars Simon!!

Ovido - Quiz & Flashcards