bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Caroline - 4 juli 2014 21:51

Oj idag har vi varit ute och åkt massa bil. Haft en hel del ärenden att göra nu innan vi ska åka upp till mitt landställe igen. Vi åker imorgon efter mitt jobb. Ja ni läste rätt, mitt jobb :) jag ska jobba min första dag på ett år och två månader, känns nervöst. Känns som jag är ny igen men man kommer väl snabbt in i de igen. Ska bli spännande.

Idag köpte vi en ny bilbarnstol till Simon. Han satt så bra i den, så bra att han somna :) ni ska få se bild.

För några dagar sedan beställde jag två armband från en annan prematurmamma. Idag va det dag satt hämta dom och jag blev så nöjd. Hon gör egna, otroligt fina smycken. Ni ska även få se bild på dom.

Idag har Simon snuttat ganska bra på sin flaska då vi har erbjudit den mer än vanlig mat nu när vi har varit ute och åkt mycket. Han va inte helt nöjd med en hel dag runt omkring stan :)

Håll tummarna för mig imorgon!!

Ovido - Quiz & Flashcards