bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Jag har glömt att berätta..

Av Caroline - 28 juli 2014 20:31

För ett tag sedan berättade jag att jag hade mailat till en chef på sjukhuset där Simon och vi låg. Jag fick snabbt mail tillbaka att hon skulle skucka vidare mitt mail till rätt person och att hon inom kort skulle höra av sig. Och så blev de.

Inom några dagar hörde hon av sig till mig via mail och jag berättade lite av vår resa för henne. Hon blev mycket upprörd över de hon fick veta och ville att vi antingen skulle höras via telefon eller ses. De fick jag bestämma. Det var ett enkelt beslut, givetvis vill jag ses och titta den chefen i ögonen när jag berättar om min/vår upplevelse av hennes avdelning.

Det känns som en för viktig sak för mig för att ta på telefon, de handlar om vårt liv.

Jag skulle kunna tänka mig att föreläsa för ex sjukhuspersonal om hur det är att få ett barn så förtidigt. Hur viktigt det är med deras bemötande och proffessionalitet när man är i ett sånt utsatt läge.

jag upplevde så mycket tråkigt på en avdelning jag låg på att jag nästan inte kan tänka mig att ligga där igenom om vi skulle få ett syskon till Simon. De måste bli dn ändring där. Det ska jag försöka få fram på mitt möte. Ingen ska bli bemött på de sättet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards