bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Caroline - 24 juli 2014 21:54

Nu va det ett tag sedan jag skrev. Kristoffer har börjat jobba och jag har faktiskt också jobbat ett pass den här veckan och ska även jobba på lördag. Jätte kul.

De här varma dagarna har vi mestadels varit inne, man märker på Simon att han inte mår bra av värmen. Han sover jätte dåligt i vagnen och svettas som en tok. Istället har vi lekt massor inne.

Oj vad de händer mycket med Simons utveckling just nu. Han har blivit så stor våran kille, han är inte längre våran bebis utan våran stora kille. Idag fick han smaka glass med chokladsås, de va ganska gott. Roligast var att leka med chokladdåsen (lägger ut en bild nedan). När Kristoffer kom hem åkte vi till en liten sjö i området och tog ett dopp innan det var dags för middag, Simon älskar verkligen att bada.

För nån vecka sedan mailade jag till sjukhuset angående min upplevelse av vården när vi var inlagda med Simon. Idag fick jag svar, tyvärr hade jag mailat till fel person men det skulle bifogas snarast till rätt person som skulle höra av sig till mig. Känns väldigt bra.

Imorgon ska Simon leka lite med sin farmor och farfar för på lördag åker vi upp till mitt landställe igen och blir borta ett bra tag.

Tyvärr går maten riktigt dåligt och de gör det inte lättare att det är så otroligt varmt.

Här kommer några fina bilder på mitt chokladmonster!

Ovido - Quiz & Flashcards