bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 30 april 2017

Av Caroline - 30 april 2017 22:34

De blev vår film ikväll, men oj så himla sorlig. Har gråtit floder här i soffan och tårarna kan inge sluta rinna ner från mina kinder. Den är så otroligt stark och det svider verkligen i mammahjärtat.

Är så glad och tacksam över våra två fina pojkar. Varje dag jag vaknar upp och har de nära mig i sängen vill jag bara stanna tiden. De ger mig så mkt energi (visst kan de ta lite energi också :) ). Jag är så tacksam att vi har kunnat få barn och att vi har fått bli denna familj. Tänker ofta på de.

Idag har vi varit ute hela dagen och satt upp Simons studsmatta, om den blev populär. Han har hoppat och hoppat. De är så himla roligt att se när han fastnar för något sådär. Vilket väder vi har haft också, underbart. En super bra födelsedagspresent.
Imorgon blir det lugnt för oss, K jobbar kväll och jag och barnen ska mys men också ska de träffa farmor och farfar. Leks och mysa även där.

Sov gott mina vänner

Simon och jag in action

Ovido - Quiz & Flashcards