bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 5 april 2017

Av Caroline - 5 april 2017 22:05

Herre jösses vilken natt. Jag har både jobbat dag och natt de här dygnet. K jobbade natt natten som va och Emil började redan på kvällen att vara orolig och fortsatte hela natten och då menar jag hela. Sen kom Simon in till mig på natten som vanligt också. Emil blev inte heller nöjd av att ligga i min säng utan han var så otröstlig. Simon vred och vände sig och ville hålla min hand. Sista gången jag messa K var klockan 05 och jag var fortfarande vaken, huvudvärken kom som ett brev på posten. Jag får sån panik då jag ska ta hand om barnen hela dagen sen, finns inget tillfälle att sova på. Nu börjar tyvärr kvällen exakt likadant som igår och jag ser inte fram emot den här natten, för imorgon kommer inte K hem på morgonen utan åker direkt hem till sina föräldrar och sover för han börjar jobba kl 15-23.30 sen igen. Ja hur får man ihop allt på bästa sätt?har ni några bra erfarenheter?måste hitta nått sätt så jag hinner ta igen mig lite. Har ni några bra tips, berätta gärna!!

Ovido - Quiz & Flashcards