bamsearmittandranamn

Alla inlägg under mars 2014

Av Caroline - 18 mars 2014 15:57

"Memories"

"We do not remember the days...
We remember the moments"

Av Caroline - 16 mars 2014 15:34

Nu va det gjort, Simon har en peg till magen. Klockan 07.30 på fredagen 14/3 pussa jag Simon hejdå i oprationssalen. Det va med tårar kag lämnade salen. Nu va allt så definitivt. Nu hade dagen kommit!

Operationen gick bra och kirurgen va nöjd över resultatet. Idag söndag är vi kvar på sjukhuset, man måste nu se till så att han får i sig den mängd han behöver i pegen. Magen måste komma igång efter sövningen och de främmande föremålet som nu sitter i magen måste accepteras av kroppen. Simon repar sig väldigt fort och vi ser att våran gladfis är tillbaka. Hoppas de fortsätter så här så vi får komma hem snart!

Här får ni en före och efter bild på vår skatt :)

Av Caroline - 12 mars 2014 21:54

Usch jag vet inte vad jag känner eller tänker. Tankarna är för många, huvudvärken har slagit rot i min hjärna. Imorgon är det inskrivning, skönt att Simon är glatt ovetande.

Tack alla Ni där ute som tänker på oss. Just nu orkar jag verkligen inte prata om de som händer, orkar inte diskutera saker som vi redan har bollat fram och tillbaka en längre tid, saker som jag och Kristoffer redan beslutat. Tack för alla fina sms och tankar de värmer en när man mår så här..

Av Caroline - 11 mars 2014 21:11

Jag och Simon gick ut i de underbara vädret!

Av Caroline - 11 mars 2014 13:59

Jag tänkte lägga upp lite bilder framöver då jag inte orkar skriva...

Av Caroline - 6 mars 2014 23:07

På torsdag nästa vecka skrivs Simon in för operation till peg. Operationen görs på fredagen...återkommer när jag har ork!

Av Caroline - 5 mars 2014 12:19

Nu har det varit några riktigt gråa dagar ute, de måste vända snart. Vi behöver lite sol och värme, få ladda upp våra batterier lite.

Idag fick jag sova ut lite. Det behövdes verkligen. Den senaste tiden har jag inte känt mig så bra, varken psykiskt eller fysiskt. Kroppen känns tung och slut och hjärnan går på högvarv. Kroppen börjar säga ifrån när man hela tiden kör på som en ångvält. Jag skulle bara kunna sova och sova. Drömmer så otroligt mycket. Det är säkert någon form av bearbetning men även de gör en trött.

Idag har vi varit ute på en promenad och gungat, Simon tycker de är så roligt. Gungan är fortfarande väldigt stor för honom men det fungerar :) ikväll ska vi bara ta de lugnt, kristoffer jobbar till 23.30

Sudden behöver lite mys också :)

Ovido - Quiz & Flashcards