bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Caroline - 29 mars 2014 20:32

Idag va de Simons dag, min underbara lilla prins. Vi firade hans dag med ett liter kalas med nära och kära. Så otroligt mysigt och trevligt. Simon har varit en solstråle hela dagen :)

Igår åkte vi tunnelbana för första gången, de va såklart super spännande. Vi va inne i stan och tittade i lite butiker som inte finns hos oss, de blev lite nya vårkläder till lilleman. Det var så otroligt mycket folk, har nästan glömt bort hur det kan vara i stan. Man står som packade sillar på tunnelbanan. Jag saknar inte den rörelsen. Nästa gång ska jag nog åka in och handla lite nya kläder till mig blev inte ett plagg den här gången.

I morgon är det dags att lämna Stockholm för den här gången, men vi ses snart igen. Jag är så glad och tacksam att vi kan åka hit då och då. Skönt med miljöombyte och träffa släkt och vänner, det behövs verkligen.

Här kommer lite bilder från Simons dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards