bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 25 maj 2017

Torsdag

Av Caroline - 25 maj 2017 10:55

Åh vilket härligt sommarväder vi har fått, så underbart. Jag och Simon har tagit oss ut på vår uteplats och njuter av de underbara vädret. Han på sitt sätt och jag på mitt. Snart har Kristoffer äntligen jobbat sina otroligt långa pass klart, känns som man inträffas alls mkt när han jobbar så intensivt. Men snart är han ledig, underbart. Imorgon blir det synundersökning för min del och inhandla lite kläder till barnen. Jag har tydligen köpt för stora sandaler till Simon så han måste ha ett par nya. De va länge sen jag köpte dom så jag tänkte han skulle hinna växa i dom men icke. Emil behöver också sandaler så de blir att kolla på saker till barnen. Sen ska vi ut och njuta av vädret.

På söndag har jag och Kristoffer varit ett par i 8 år. Tänk vad tiden går fort samtidigt som det känns som om vi alltid har varit ett par, man känner ju varandra utan och innan eller vad man brukar säga. Vi har ju hunnit med en del på dessa 8 år tillsammans, så härligt.

På lördag är det dags för mig att jobba lite. Få träffa lite kunder och ge lite hjälp, super kul. De är ju jätte kul att träffa mina kollegor också, dom lyfter verkligen hela jobbet. Kollegor är alltid så viktigt tycker jag.

Simon njuter av vädret :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards